Nintendo DS ja R4 yhteensopivuus
Timo Ikola
2009-04-28 08:32:12 UTC
Meillä on thaimaasta rantarolexin tittelillä tullut DS:n R4 rom. Erinomaisen
kätevä kun siirtelemällä nds tiedostoja saa samassa koneessa pelattua vaikka
mitä. Nyt tarve olisi saada toinen samanlainen. Seuraavassa jatkokysymyksiä:

1) Löysin monta muutakin modipiiriä kuin R4. Jos nyt ostan jonkun toisen
modipiirin toimivatko samat ..nds tiedostot siinä vai onko jokaisella
piirillä oma formaattinsa? Siis pitääkö minun ostaa toinen R4 vai käykö mikä
modipiiri tahansa? Jos käy onko joku modipiiri "parempi" kuin R4?

2) Ostinpa sitten minkä tahansa, niin mitäs tapahtuu seuraavan sukupolven
DSi laitteessa - kelpaavatko nykyiset modipiirit ollenkaan vai tarvitseeko
se jonkin ihan ikioman?

timo
Timo Ikola
2009-05-14 08:25:26 UTC
Post by Timo Ikola
[...]
Itse itselleni vastaten - nds tiedostot ovat geneerisiä ja toimivat kaikissa
korteissa.

Joku mainosti Acekard 2i:n olevan parasta mitä rahalla saa. Nyt sellaista
kokeilleena en ole vielä täysin vakuuttunut vaikka se ehkä näyttääkin olevan
varustettu laajemmilla ominaisuuksilla. En ole vielä osannut konffata
käyttöliittymää samalle tasolle Acekardilla.
Post by Timo Ikola
2) Ostinpa sitten minkä tahansa, niin mitäs tapahtuu seuraavan sukupolven
DSi laitteessa - kelpaavatko nykyiset modipiirit ollenkaan vai tarvitseeko
se jonkin ihan ikioman?
DSi tarvitsee ikioman, joskin kaikki nyt tuotannossa olevat kortit ovat jo
päivittäneet sillekkin käyvät versiot.

timo