Halvalla pelejä
Matti Lehtiniemi
2013-08-18 10:54:09 UTC
Tuosta halvalla pelejä.

http://www.digitoday.fi/viihde/2013/08/15/6-pelia-alle-eurolla-ea-lahjoittaa-kaiken-hyvantekevaisyyteen/201311336/66

Nolottaa, laitoin itse vaan 2 euroa, olisin mielelläni lahjoittanut 4 euroa
mutta en uskonut että saisin systeemin toimimaan.Siinä oli jotain ihme
captcha -varmennuksia lopulta löysin redraw-näppäimen jolla uusia merkki-kuvion.

Jaa kivä lisä tuo Origin -pelikauppa.Toimii Steamin kilpailijana. Vai onko se
Steamin kilpailija vai kenties samaa systeemiä ?

Matti
M.E.
2013-08-22 09:50:44 UTC
Post by Matti Lehtiniemi
[...]
Tervetuloa vuoteen 2012! ;)

Origin yrittää kovasti kilpailla Steamin kanssa (kuten esim.
Ubi-softin Uplay), mutta kovin on raskaampi, huonommin toimiva, jne.

Humblessa on lähes jatkuvalla syötöllä ollut todella hyviä pelejä
todella halvalla, esim. alkuvuodesta sai Alan Waket, Walking Deadin
kaikki episodit, jne pilkkahintaan.
--
Bibamus, moriendum est...
*VW-2.8-V6-30V-4WD (lyhenteet kunniaan) & Kartanotraktori 2.5TA*
Matti Lehtiniemi
2013-08-23 04:19:17 UTC
Joo mä aika pihalla näistä nyky-ajan pelijutuista.Joskus pitää tyydyttää 3-d
pelihimoa.
Origin yrittää kovasti kilpailla Steamin kanssa (kuten esim. Ubi-softin
Uplay), mutta kovin on raskaampi, huonommin toimiva, jne.
Mietin vaan kun käyttöliittymä on ihan samanlainen kuin Steamissa niin ovatko ne
ostaneet sen Valvelta vai mitä.
Steam:han on ihme sähellys jatkuvasti pitää päivittää ja latailla.

Crysis 2:sta olen pelaillut minkä ostin 2:lla eurolla Originista.Ihan kelpo
peli, kauniit maisemat.
Rehellisesti sanottuna en ymmärrä miksi on joku nappi josta saa pelaajan
näkymättömäksi.
Sehän nyt on koko homman juju että on "virtuaalitaistelu" joka tuntuu
maksimi-realistiselta.
Mitä realisimia se on että muuttuu näkymättömäksi kuin Predator.

Fallout 3 on vielä karseampi.Taistelu pysähtyy kesken actionin ! Taitaa jäädä se
peli multa kesken.